Przejdź do treści

Wycieczka do Warszawy – Fabryka Norblina – odkrywanie tajemnic miasta

2.03.2023 r. mieliśmy przyjemność uczestniczyć w wycieczce do Warszawy. Pojechaliśmy pociągiem i już sam widok przepięknej panoramy miasta na tle nieba był zachwycający.

Prosto z dworca Warszawa Centralna udaliśmy się pieszo w kierunku dzielnicy Wola do Fabryki Norblina

Pierwszym punktem naszej wycieczki było odwiedzenie Artbox Experience na wystawie „Save the planet – ocalmy planetę”. To była niezwykła okazja, aby poznać wiele artystycznych prac z różnych dziedzin, które ukazywały, jak ważne jest zachowanie naszej planety. Wystawa ta była bardzo pouczająca i zachęciła nas do myślenia o naszym środowisku oraz do podjęcia działań na rzecz ochrony środowiska.

Kolejnym punktem naszej wycieczki było Muzeum Apple, gdzie mogliśmy zobaczyć różne modele komputerów i innych urządzeń Apple. Wystawa ta była fascynująca, ponieważ pozwoliła nam zobaczyć, jak Apple zmieniło sposób, w jaki korzystamy z technologii, a także jak wpłynęło na kulturę w dzisiejszym świecie.

Ostatnim punktem naszego pobytu w Warszawie na terenie zrewitalizowanej Fabryki Norblina, było zwiedzanie animacyjne w towarzystwie właściciela Teodora Wernera. To była wspaniała wycieczka z przewodnikiem, który opowiadał nam o historii i tradycjach tej słynnej fabryki. Zobaczyliśmy wiele pięknych przedmiotów, w tym wyjątkowe zegary, wazy, sztućce i wiele innych, które zapierały dech w piersiach oraz zachowane i zaprezentowanej w atrakcyjnej formie fragmenty maszyn i urządzeń z okresu świetności fabryki. Było to dla nas niezwykłe doświadczenie, ponieważ Fabryka Norblina to miejsce o bogatej historii i kulturze, której nie sposób przegapić, odwiedzając Warszawę.

Oczywiście skorzystaliśmy również z oferty gastronomicznej – obiad był bardzo smaczny. Podsumowując, nasz wyjazd do Warszawy była niesamowitym doświadczeniem, które zapadło nam w pamięci na długo. Mogliśmy zobaczyć wiele pięknych miejsc i ciekawych wystaw, a także dowiedzieć się o historii i kulturze miasta. Gorąco polecamy odwiedzenie Warszawy każdemu, kto chce poznać tajemnice tego wspaniałego miasta.